۶ پاسخ

منم ۳ روزه عقب انداختم روانم بهم ریخته بچه هم نمیخوام جرئت بی بی هم ندارم ک بزنم

من٦روزتقب انداختم باهزارتابي بي چك واسترس گذشت
امروزشدم

وای ۴ روزه نشدم خیلی استرس دارم

ان شاالله میشید

منم 🤯🤯🤯

من سه ماهه نشدم ،دوتا آمپول پروژسترون زدم همچنان نشدم منتظرم بشم حالم بده

سوال های مرتبط