۳ پاسخ

اپتامیل استفاده کن خیلی خوبه نزدیک به شیر سینه مادره

میگن یبوست منم اولش میترسیدم فعلا نتیجه ی برعکس داده شله

والا دختر من ک اسهاله فعلا😂

سوال های مرتبط

مامان مامان نُقلی مامان مامان نُقلی ۱۱ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان مهرادکوچلو مامان مهرادکوچلو ۶ ماهگی