۷ پاسخ

وقتی کامل کامل پخت ک له شد ابشو ازش جدا کن تو اب کش و قابلمه بعد این گوشتارو بریز تو ظرفی دیگه بکوبش با گوشت کوب خوب ک له شد قاتی ابش کن بریز تو قالب یا بریز تو ظرف بزار تو یچخال گرفت دربیار با کفگیر مربع مربع برش بده بزار تو فریزر

به نظرم هنوز خوب نپخته.اینقدر بپزه که استخوانش جدابشه بعدمحتویات وآبشو میکس کن یا باگوشت کوب برقی بزن و بزار یا تو قالب یا بریز ظرف وتو یخچال بعدا برش بزن

یخ نزنه کههه.... بریز توی ظرف پیرکس های مرغ خوری بزار چند ساعت توی یخچال بمونه.... مثل ژله میشه. بعدش برش بزن به اندازه های دلخواه بعد بزار فریزر... من میریزم توی زیپ کیپ میزام فریزر

خب گوشتشو از استخوان جدا کن و مغز استخوانشم در بیار و بریز تو آبش و باهم میکس کن و بریز تو قالب یخ یا بریز تو ظرف مربع بعد بزار فریزر وقتی یخ زد برش بده مکعبی

چند ساعت رو گاز بود؟
استخوان هاشو جدا کن قسمت گوشتیش اینارو بریز تو میکسر با یه مقدار آبش.. بعد تو یه ظرف بریز بزار یخچال ببنده بعد در بیار برش بزن

من میزارم قشنگ ب روغن افتاد میریزم تو ی ظرف مربعی شکل میزارم یخچال سرد ک شد مثل ژله میشه با چاقو ب اندازه دلخواه میزنم و میزارم فریزر

مامان مهربون میتونی وقتی خنک شد توی قالبهای یخ بریزی بزاری فریزر ببنده

سوال های مرتبط