بچه من شش ماه و نیم بود غلت زد.سریع بعدش سینه خیز رفت سریع بعدش خودش نشست الانم در حالاچهار دستو پا رفتن
استرس نداشته باش.منم استرس داشتمک چرا دیر شده ولی وقتی موتورش راه افتاد دیگ ب گاز همه چیزو پشت هم گذاشت
دختر منم نزدیک 7 ماهشه اصلا غلت نزد حتی تلاشم نمیکنه درست نمیشینه
بچه من ۸ماه و ۱۶ روزشه خیلی کم میزنه🤣😌
بچه ی ۶ماهه هنوز زوده دختر من تو ۸ماهگی سینه خیز رفت
دختر من هفت ماه و نوزده روزش بود که افتخار داد بهمون و غلت زد😬
اره پسر منم بعد ۶ ماه غلت زد
ولی کلا چون تنبله تنبله
الان میتونه غلت بزنه ولی این کارو اصلا انجام نمیده نهایت هفته ایی یکبار و دکترش گفته مشکلی نیست
اصلا نترس
غلت زدن جز مراحل تکاملی بچه نیست
خوب بچه من نمیشینه بالاخره همع کارو ک انجام نمیده باهم نترس
بچه با بچه متفاوت
گلمپسر من تا ۹ماهگی هیچ حرکتی نکرد. وقتی مینشوندم مینشست. ولی دریغ از یه غلت.
۹ ماهگی یهو چهاردست و پا رفت. تولد ۱ سالگیشم راه رفت.
بچه ها خیلیییییی باهم متفاوتن.مقایسه نکن
اره بچه من
ولی من پسرم یدونه دوتا غلت میزد دکتر گف ببر پیش متخصص مغزو اعصاب حتما ی اشکالی هست منم بردم متخصص مغزواعصاب بهم گف دوتا غلت کمه باید تا ته اتاق بره بچه ت تاخیر داره دارو داد گف باید کاردرمانی بشه😥حالا دارم میبرم کاردرمانی ولی خودش قبل کاردرمانی تا ته اتاقو غلت زد
نمیدونم دکترا چرت میگن چرا انق ادمو میترسونن من دوهفته گریه میکردم😭😭
دختر من دو هفته ب ۸ماهگی زد سریعا چهار دستو پا رفت
من دخترم اصلا غلت نزد ولی خیلی زودنشست..الان پسرمغلت میزنه..بچهاباهم فرق میکنن
ببین دختر منم غلت نمیزد همین چند روز پیش متوجه شدیم از سمت راست راحت تره .چند بار تمرینش دادیم.الان فقط از راست غلت میزنه
چرا پسر من 6هم دندون در اورد هم غلت زد بعد افتاد چهار دست پا
اینستا کلیپ های آموزشی خیلی خوبی داره برا غلت زدن، سینه خیز رفتن و .. حتما نگاه کن و باهاش تمرین کن، ضرر نداره
۶ ماهشه، هنوز وقت هست
کارهای دیگه رو انجام میده؟ مثل نشستن
عزیزم هنوز وقت داره یه بچه هست ک زود میزنه یکی هست دیر میزنه الان بچه من دندون هنوز در نیاورده یکم نگرانم ولی وقت هست هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.