۱۱ پاسخ

اگه روی رونش جا میزاره زیاد،باید بزرگتر بگیری.

بستگی به جثه بچه داره.من دخترم ۷ ماهشه الان ۵ میبندم.

الان که زوده ببندی
من تازه ۵دارم میبندم

منمچهارمیبندم بچم امروز شش ماهش تموم شد

من ۵میبندم

من تازه ۴ رو شروع کردم

من3 میبندم🙃

منم پنج می‌بندم چهار خیلی کوچیکه

بعد واکسن 6ماه پنج می‌بندم
چون شماره 4 جای کشش میموند روی بدنش

من هنوز چهار می‌بندم

من شب ها میبندم یا وقتی خونه هستم که راحت باشه

سوال های مرتبط

مامان فندق🤍👼🏻 مامان فندق🤍👼🏻 ۱ سالگی
مامان علیسان‌کوچلو🩵 مامان علیسان‌کوچلو🩵 ۱۶ ماهگی
مامان نی نی ماه مامان نی نی ماه ۱ سالگی