اگه روی رونش جا میزاره زیاد،باید بزرگتر بگیری.
بستگی به جثه بچه داره.من دخترم ۷ ماهشه الان ۵ میبندم.
الان که زوده ببندی
من تازه ۵دارم میبندم
منمچهارمیبندم بچم امروز شش ماهش تموم شد
من ۵میبندم
من تازه ۴ رو شروع کردم
من3 میبندم🙃
منم پنج میبندم چهار خیلی کوچیکه
بعد واکسن 6ماه پنج میبندم
چون شماره 4 جای کشش میموند روی بدنش
من هنوز چهار میبندم
من شب ها میبندم یا وقتی خونه هستم که راحت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.