۳ پاسخ

بچه های من نوزاد ک بودن اکثرا خاب بودن ،دلدرد ک شروع شد یه تایمی گریه میکردن و بیشتر رو پا خاب میرفتن
زمین نمیپوندن

والا من روز اصلن خواب نداره همش دقیقه بیدار میشه فقط شب تا ساعت 6صبح بیدار میشه یا بعضی موقعا ک گرسنشه سه شب بیدار میشه شیر میخوره میخابه

نزدیک ۳ ساعت میخوابه بعد شیر میخوره دوباره میخوابه دوبار هم بیدار میشه یه بار صبح یه بار عصر ولی دیگه بیدارشد تا ۳ یا ۴ ساعت نمیخوابه

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا ۱۶ ماهگی