بچه هاتون تو سن بچه من چقدر در روز میخوابیدن یا میخوابن؟

۵ پاسخ

والا بچه من ک خاب نداره روانی شدمه دیگه

کلا خواب بود فوقش رو هم رفته شاید دوساعت بیدار بود

والا دختر من در شبانه روز شاید چهارپنج اعت میخوابید
کولیک و رفلاکس و بدبختی یکسرررره جیغ میزد بغلمون بود سرپا
ولی نرمالش اینه یچه این سنی ۲۰ ساعت اینا بخوابه

بچه من كامل خواب بود گشنش ميشد يه نق ميزد شير ميدادم همون موقع ميخابيد

خیلی بچه من که کلا ۲ساعت بیدار بود اونم تایم شیر خوردنش بود

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی