والا بچه من ک خاب نداره روانی شدمه دیگه
کلا خواب بود فوقش رو هم رفته شاید دوساعت بیدار بود
والا دختر من در شبانه روز شاید چهارپنج اعت میخوابید
کولیک و رفلاکس و بدبختی یکسرررره جیغ میزد بغلمون بود سرپا
ولی نرمالش اینه یچه این سنی ۲۰ ساعت اینا بخوابه
بچه من كامل خواب بود گشنش ميشد يه نق ميزد شير ميدادم همون موقع ميخابيد
خیلی بچه من که کلا ۲ساعت بیدار بود اونم تایم شیر خوردنش بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.