۳ پاسخ

ژل بزن واسش
دکتر هلیا ژل گامومکس واسش نوشت یکم اندازه نخود میزنم سر انگشتم و میمالم به لثه هاش آرومش میکنه یکم

مال دندونه یکم قطره پاراکید بده بعد برو داروخانه ی ژل برا بچه ها هست بزن کمتر اذیت میکنه

پاراکید داری
اگه داری بزن به انگشتت بکش به دندونش یکم آروم میشه

سوال های مرتبط