اینو امروز خریدم واسه دخترم نظرتون؟

تصویر
۸ پاسخ

خیلییی خوشگله🥰😍

مبارکش باشه
مامانا میتونید از سایت سانی بیبی هم سفارش بدید.... معتبره
من معمولا لباسای دخترمو از سانی بیبی سفارش میدم ، هم خوشگلن هم قیمت مناسب

خوشگلن مبارک صاحبش باشه 😍

به قول مامان بزرگها،لباس مهمونه👩‍❤️‍👩مبارک باشه

جنسش گرم نیس؟مواد داره یا نخه؟

از سایت نی نی لوکس خریدی؟ مثل این داشت؟

چه نازه مبارکش باشه

قشنگ عزیزم مباارکش 🤍

سوال های مرتبط

مامان ❣️دل‌آرا❣️ مامان ❣️دل‌آرا❣️ ۱۶ ماهگی