۸ پاسخ

حسابییییی همش جیغ میزنه خواب شبش دیر بود تا چهارصبح جیغ میزد بردم دکتر دارو داد امشب شب اول دادم خداروشکر خوب بود نمیخوردش بزور دادم تا اثر کنه

فکر کنم بیشتر به خاطر دندون باشه

دخترمن ک انگاری کلا از این رو ب اون رو شده ایقده عوض شده ک نگو پت پتم کرده، تازه ۱۰ روزه کامل ازشیر گرفتمش

تاپیکاتو‌الان‌دیدم‌عزیزم
من‌علیسام‌و‌یدونشو‌گرفتم فقط
تدریجی اصلا جواب نداد رونا
امروز رفتم عطاری صبر زرد بگیرم اونیکم بهو‌قط کنم ولی نداد بهم کفت بزار تا۲/۵بخوره
🤨
گفت برو چندماه دیکه بیا🤣
گفتم اخه غذا نمیخوره
گفت میلش بکشه غذام میخوره
یه پرنده کرسنه باشه میاد سر سفره هم سفره میشه باهات اینکه انسانه😉
هیچی دیگه نداد بهم حرف گوش کن برگشتم🥲

هفته‌ی اول سخته ولی ‌کم‌کم اوکی میشه
کمتر از ۱ ماه دیگه بهونه نمیگیره عزیزم

بچه من.
اصن انگار یه لیای دیگس

والا پسر من خودش خود به خود ترک کرد بهونه نگرفت
فقط وقتی بهونه میگرفت که میخواستم بهش شیر بدم 😂نمیخورد اصلا لجبازی میکرد
البته که من خیلی ناراحتم از این مسئله میخواستم تا۲سالگیش بخوره کامل

چراپسر من اخلاقش عوض شده خیلی اذیت میکنه

سوال های مرتبط