۱۶ پاسخ

همسایمون۲۷هفته دنیاآورد پسرشو‌الان ماشالله داره۳سالش میشه فقط جثه ش ریز تره

ولی دکترا بهم میگفتن خداروشکر مه زنده نمونده میگفتن اگه زنده بمونه بدنش ضعیفه مشکل داره

من ۲۶ هفته زایمان کردم ولی متاسفانه زنده نموند
انشالله که این زنده میمونه

دکترا چی گفتن؟
انشالله که براش بمونه

هرچی صلاحه همون بشه،

من بچه ای 7 ماهه دنیا اومده باشه زیاد دورمون داریم همشونم خوبن.. ولی 6 ماه ریسکش بالاست حتی اگه زنده بمونن بدنشون ضعیفه

26 هفته خیلی کمه. دختر دوستم 29 هفته دنیا اومد وزن 1400 ولی الان خیلی تپلیه یک سالشه مث بچه های معمولی

ممکنه بیشتر نگهش دارن بیمارستان چون زود دنیا اومده و ریه ها تشکیل نشده .و اینکه باید شیر بدوشه ببره براش

نمیشه پیش بینی کرد الان خود دکترا هم نمیدونن 😞 فقط دعا کردن ازدستمون برمیاد

این شاید چهل روز هم تو دستگاه بمونه اگر دووام بیاره

وای ۲۶هفته خیلی کوچولوعه انشالله بمونه🥺

دختر من ۳۲ هفتگی به دنبا اومد نگران نباشه توکلش به خدا باشه

۲۶ هفته بدنیا اومد؟؟ چجوری ؟دردش گرفت ؟

اگه زودتر از وقتش،به دنیا اومده چند روز نگهش میدارن و بعد مرخص میشه.دخترخودم ۲۰ روز بیمارستان بود

انشالله ک هر چی خیره پیش میاد

چندروز میمونه بعد اوکیه اگ ۹ماهگی دنیا اومده

سوال های مرتبط