۱۴ پاسخ

منم دنده درد دارم میمیرم ن میتونم بخوابم ن خم بشم ن نفس عمیق بکشم

ماه 8 فقط موقع زیاد سرپا هستم کمر درد و درد پریودی وحشتناک میگیره و میخوام قش کنم بیوفتم بقیش خوبه 🥴

اره منم اذیتم ولی بیشتر ماه ۷ درد داشتم مخصوصا کمر درد
الانم کمردرد دارم ولی کمتر از ماه ۷ ، اوجش اون موقع بود ولی خب درد واژن و لگن هم دارم
امروز هم اذیت شدم فک کنم بچم امروز بریچ شده همش پایین میزنه توی مثانم میزنه اذیت میشم

منم خیلی درد داشتم این ماه خداروشکر چند روز دیگه بیشتر ازش ندارم

منم ماه هشتم.کمر درد پریودی دارم.زیر شکم درد.سوزش معده.فکر میکردم غیر طبیعیه.پس همه همینن

وای منم خیلی درد دارم اصن فکر نمی‌کردم تو ماه ۸ درد داشته باشم

وای نگو نگووووو من ۷ ماه تموم انگار اصلا بچه تو شکمم نبود هییییچ دردی نداشتم هیچی دقیقاااا از روز اولی که اولین روز ۸ ماهگی بود شروع شد و تا الان که اخرشه ادامه داره یه دردای دارم که فقط خدا میدونه چه بر سرم میاد انگاد جونمو از قالبم در میارن فقط خدا کنه ماه نهم سبک باشه طاقت ندارم

من از درد کشاله ران خیلی وقته دارم عذاب میکشم انشالا بسلامتی این ماه زودی تموم شه

آره منم دو هفته س دردام شروع شده خیلی اذیتم

وای این چیزا رو میبینم خیلی استرس میگیرم ، من تقریبا تمام کارام انشالله میشه تو ماه ۷ و ۸ ، وای خدا کنه این دردایی که میگین طاقت فرسا نباشه

من از هفته اخر ماه ۷ دردام شروع شد قبلش واقعا همه چی قابل تحمل بود

به نظرم ۸ از ۹ بدتره من تو هشت ماهگی شده بودم مثل روز اول بارداری حالت تهوع سرگیجه کسلی و.... الان بهترم

فعلا خوبم😅

تازه اولشی که ۹ خودش غول مرحله آخره

سوال های مرتبط