کسی بوده تو بارداری انزیم کبدش بالا باشه؟

۲ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه برا من alp بالا بود یکی از دلیل هاش استخون سازی جنینه

آره عزیزم من بالا بود اولش اما بعدش خوب شد من از خوردن زیاد ویتامین اینجوری شده بودم و همچنین رژیم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی