شیاف ۱۲۵ میتونم بزنم بهش؟؟ تبش۳۸و‌نیمه

۳ پاسخ

اگ استامینوفن دادی و تب پایین نیومد چند ساعت صبر کن بعد شیاف بزار هر دوش باهم خطرناکه

پروفن هم میتونی بدی تبو زود مییشکنه

اره میتونی

سوال های مرتبط

مامان روشنا☀️ مامان روشنا☀️ ۱ سالگی