۳ پاسخ

من خواهرم اپتامیل میداد بچش اوکی بود منم اپتامیل میدم

آپتامیل میدم من اکثرا می‌سازه به بچه ها

من بیشتر شیر خودمو میدوشم میدم شاید چند روزی یه بار شیر خشک بدم ولی همونو اپتامیل ۱ میدم اوکیه باهاش. دکتر هم گفت شیر خوبیه سبکه مث بقیه شیرها سنگین نیست

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد