۳ پاسخ

اینکه گفتی واسه پسرم خیلی بد بود بدتر میشد
الان بهش کولیک مارک پدیابست میدم عالیه خداروشکر

من کیدزی کولیک میدادم چن دیقه ای خوب میشد ولی متاسفانه بچم آلرژی داشت اونم با اسانس توت فرنگی بود دیگ ندادم بهش

من کولیکید میدادم به دخترم و خوب بود، کولیکیز برای دختر منم تاثیری نداشت، و همچنین دختر خواهر و دختر خالم

سوال های مرتبط

مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی