۷ پاسخ

سلام زهرا خوبی چه خبر
خیلیییی وقت بود تایپیکتات برام نمیومد
خوشحال شدم دوباره حامله شدی مبارک باشه

خودت خاستی یا ناخاسته شد؟؟
گلم کدوم دکترو انتخاب کردی
من فعلا میرم پیش درویش گفتار ولی زیاد ازش راضی نیستم میخام عوض کنم دکترمو

من از باردار نشدنم و داستاناش و این دکترای معروف قزوین و رفت آمد سخت از مهرگان تا قزوین تا رسیدم ب ی دکتر سه سال و نیم پیش تو الوند دکتر نازآفرین ابراهیمی ادیب هم بعد 2سال و نیم باردارشدم هم مراقبتام پیشش عالی بود هم زایمانمو انجام داد هییییییچ اثری از بخیه ی طبیعی نموند هم دوباره بدون هیچ دارو و...ناخواسته سه ماه نمی‌دونستم دوباره باردار شدم و بارداری و زایمان دومم همون دکترو انتخاب کردم و فوق العاده از همه چیزش راضی بودم...خلاصه ک همه جوره سه سال و نیمه دکترمه راضیم.و اینک حداقل رفت آمد راحتتر بود دکتر بهتری هم ازین اسم در کرده ها بود.فقط خدایی مهربونه اما یکم جدی و وسواسه تو تمیزی و مصرف درست دارو ها و آزمایش به موقع و....خیییییلی ب نظافت و تمیزی مطب و دستکش پوشیدن خودشو ...و سر و وضع خانوما اهمیت میده ترجیح میده حتی موقع زایمانم ی زن ب خودش خوب برسه و ترو تمیز باشه

قزوینی و جهانی رو تعریف شو خیلی شنیدم

جهانی خوبه
درویش‌گفتار دکتر دوستم بود ببخشید بهش میگه درویش کفتار انقد ناراضیه میگه اصلا نیومد سر زایمانم

من سر زایمانم درویش گفتار بالا سرم اومد نتونست بچمو دنیا بیاره دستش مشکل دار شده بود تا دو هفته نمیزاشتم تکون بده تا چندجا بردم دکتر خوب شد موقع زایمانمم اصلا عین خیالش نبود بخیه هامم داد اینایی ک میان یاد بگیرن بزنن
فقط اسم در کرده نرو پیشش
اما قزوینی خوبه

جهانی خوبه

هرسه تاشون خوبن

سوال های مرتبط