خانمت اینو مقعدی استفاده کردین یا واژینال ؟

تصویر
۱۸ پاسخ

مقعدی

مقعدی بهتره

واژینال بهترین حالته

واژینال
مقعدی عوارض گوارشی داره

دکتر به من گفت هرجور راحتی فرق نداره

من مقعدی میزارم

مقعدی

منکه از اول تاالان مقعدی استفاده کردم
موقعه حاملگی اولمم مقعدی استفاده کردم از اول تاآخر

معقدی

وقتی دل درد دارم واژینال، وقتی کمر درد و پا درد دارم مقعدی، دکترم گفت اینجوری بزارم

مقعدی
مقعدی که بذاری کمتر بیرون میاد

از اول بارداری مقعدی استفاده میکنم

واژینال تاثیر مستقیم میزاره بعضیا هم میگن مقعدی
باید ببینی دکترت چی میگه

مقعدی

من از اول بارداریم دارم واژینال استفاده می کنم

واژینال عزیزم

مقعدی بهتره

مقعدی .چرا تو این هفته بهت دادن؟!

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد