۳ پاسخ

اره من گرفتم مشکلی گ نداشت زود هم واریز کردن

ولی واریزی زو سریع پرداخت میکنه

خیلی دنگ وفنگ داره باید برنامه هامون رو نصب کنی بری اونجا چک هارو ثبت کنی موقع ثبت چک هم خیلی اذیت میونه هی میکه ثبت نشد من یه هفته در گیرش بودم هی باید احراز حویت کنی

سوال های مرتبط

مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ ۲ سالگی