۸ پاسخ

منم بچه ام یا بچه ی شما هنسن بود یه ماه گرفتم

من فقط موقع خواب میدم اونم شیر‌ گاو
یعنی روزی ۳ بار صبح ظهر شب
از پستونک هم گرفتم

من دو سه ماهه گرفتم

من تیرماه میگیزم بیومیل پیدا نمیشه نان میدم اونم یبوس ت شدید مییگیرن بگیرم بهتره

. من شبا بعد شام و قبل خواب هر دفعه۷پیمونه میدم.

من ۴ماهه گرفتم ولی یه قله دوتا ندارم

من دیگه شیر پاستوریزه میدم زمان خواب ظهر و شب گاهیم صبحا مبخورن
دوسالگی میگیرم

من یک نینی دارم همسن بچه های شما. شیرخشکی بود. همین هفته پیش از شیر گرفتم

سوال های مرتبط