منم بچه ام یا بچه ی شما هنسن بود یه ماه گرفتم
من فقط موقع خواب میدم اونم شیر گاو
یعنی روزی ۳ بار صبح ظهر شب
از پستونک هم گرفتم
من دو سه ماهه گرفتم
من تیرماه میگیزم بیومیل پیدا نمیشه نان میدم اونم یبوس ت شدید مییگیرن بگیرم بهتره
. من شبا بعد شام و قبل خواب هر دفعه۷پیمونه میدم.
من ۴ماهه گرفتم ولی یه قله دوتا ندارم
من دیگه شیر پاستوریزه میدم زمان خواب ظهر و شب گاهیم صبحا مبخورن
دوسالگی میگیرم
من یک نینی دارم همسن بچه های شما. شیرخشکی بود. همین هفته پیش از شیر گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.