خانما من یهو درد پهلوی چپ گرفتم یعنی از چیه؟

۳ پاسخ

فک کنم طبیعی هستش چون همه داریم

اره خیلی تکون هم میخوره ولی دوسه ساعته خیلی درد میکنه میترسم تاحالا نداشتم

من از ۲۳ هفته درد پهلوم شروع شده .
مال من بچم اومده تو پهلوم ..انگار دندهام رو دارن میشکنن

سوال های مرتبط

مامان رضا مامان رضا ۱۱ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۱۱ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۱۱ ماهگی