من ۹۰میدادم دکتر دعوام کرد گفت برا رفلاکسش بده دو ساعتی۶۰بیشتر نده
در طول روز 60 بده ولی با فاصله کم که بچه نیازشه
یهو حجم شیر رو زیاد کنی رفلاکس میگیره ،شب ها 90 بده که بیشتر بخوابه
۶۰ تا۹۰تا
بستگی به اشتهای بچه داره ولی فک کنم بیشتر ازین پر خوری بشه
دکتر میگفت 75تا 90 سی سی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.