خانما جنین توی ساک بارداری دیده نشد یعنی پوچه؟

۸ پاسخ

عزیزم خیلی زود رفتی منم ۶ هفته جنین رویت نشد اما ۸ هفته رفتم قلب جوجه ام تشکیل شده بود

منم رفتم سونو گفت نه ساک تشکیل شده نه جنین گفت طبیعیه خیلی زوده عدد بتام ۹۵۵ بود گفت باید از ۱۵۰۰ بیشتر بشه

پنج هفته خیلی زوده تو بهترین حالت شیش هقته نشون بده اونم شاید

بنظرم زوده 5هفته چیه که دیده بشه هنوز زوده🧐

چند هفته ای عزیزم؟؟؟

من پنج هفته پنج روز رفتم بهم گفت یا زوده یا پوچه ک توی هشت هفته هم رفتم متاسفانه پوچ بود انشالله مال تو نباشه امیدت بخدا باشه

اره عزیزم

اگه روز رفته باشی ن ولی از ۸ هفته بگزه اره

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری