۷ پاسخ

من از باسلام سفارش دادم اصلش بود گلم

سیسمونی گلها سفارش بده

تخوا بیکاری ولله من کنیشکه گوره کمم هر به پماد ان ان و روغن نباتی گوره کرد ماشالله خانمیکه بو خوی
ب نظرم خرج الکی مکه اگر دیت فره سوزیا دانی ان ان بیرا

مریوان اصل شو داره

سودو کرم میخای چیکار بابا ،یکم بیشتر رو‌پوست نی نی بمونه ،خودش پوست نی نی رو میکنه

کالاندولا زینک و....اینت بهتره

من سودوکرم استفاده کردم همون چندبار اول خوبه بعدش پوست عادت میکنه بهش
ولی پماد اردن گرفتم یه جلد آبی داره عالی بود

سیسمونیکان ناو گذر

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی