من یه مدت افسردگی شدید داشتم چ قرص میخوردم علائممن شدیدش این بود سرگیجه داشتمهمیشه احساس میکردم همه چی رو به روم مثل تکون خوردم ملایم آب داره تکون میخوره تومراسم های ختم چ اینجور چیزا حالم بدمیشد عرق میکردم و تپش قلب شدید میگرفتم همش احساس میکردم یه مریضی دارم و اکثرا شبا نمیتونستم بخوابم و صبح ها دیگه حالم بدمیشد از بس نمیتونستم بخوابم بیشتر هم گریه میکردم
وسط مهمونا و خوشحالی و جشن و دورهمی یهو دلت میگیره
برای ویزای بیخود و بی اهمیت بغض میکنی
سر چیزای الکی بهم میریزه
چیزی از ته دل شادت نمیکنه
حوصله ی شلوغی و خیلی کارا رو نداری
علاقه ت رو نسبت به هرچیزی از دست میدی
دیگه کارای مورد علاقه ت باعث لذت بردنت نمیشه
اگه همراه با اضطراب باشه دائم مضطربی
موقع انجام کارهای ساده هم انگار یه وزنه سنگین رو شونه هاته و کارهای کوچیک هم سخته انجام بدی
گاهی وقتا پرخاشگر هم ممکنه بشی
بستگی داره شدت افسردگی چقدر باشه
دلت میخواد از همه ی آدم ها دور بشی
یه جورایی منزوی ای
یا خیلی میخوابی یا اصلا خوابت نمیبره
دلت همش گرفتس بی علاقه به تحرک و کارهات همش کسلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.