دکتر نادان بپنگفت تا ۴۱ هفته و ۶ روز مشکلی نداره ولی دکتر خودم گفت سر ۴۰ هفته بیا بهت نامه میدم
من امروز از داروخونه گرفتم کپسوله گفت شیاف نیست خوردنیه منم بکیشو الان خوردم
میترسم ریسکه تا 41و42صبر کنم از مدفوع کردن نی نی میترسم دیگه ماما گفت 40هفته و 3روز بیا نهایتا آمپول فشار میزنیم اونم نشد سزارین اجباری
اخه بیمارستان شهر مون بدرد نمیخوره کادرش خیلی بداخلاق هستن امیدوارم درد نگیره تا برسم
دکتر برای باز شدن دهانه رحم داده ولی همش میاد بیرون یه مقدار درد لگن و انقباض دارم
درخواستمو قبول کن
منم الان گذاشتم پادرد گرفتم
اتفاقا منم امروز گذاشتم برا اولین بار درد کمر و زیر شکم گرفتم
درد داری وقتی میزاری؟
منم اینجوری بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.