۱۳ پاسخ

دختر منم هشت ماهگی کلا اینجوری بود دهنم سرویس شد تازه خوب شده میگن جهش رشدی هشت ماهگی تا نه ماهگیه

دندوناشه

آریا الان اینجوری فقط دیشب خوب خوابید اونم به پای شکسته مامانش رحم کرد

برا رفلاکسه معمولا

دخترم از دوماهگی همینه دکترم بردم گفت خوابش اینه وگرنه چیزیش نیس ماهی شاید سه شب راحت بخوابه بقیه شبا رو تا صب بیدارم فقط دو ساعت میخوابم دراین حد خوابش بده

من دیگه توبیخوابی پودرشدم

وای خدا دلم میخواد گریه کنم خسته شدم خسته😭😭😭😭

شاید می‌خواد دندون در بیاره

وای من هلاکم دیگه

منم از تو بدتر

و منم ی عدد دیوانه😆

اگه تازگی اینجوری شده بخاطر دندونه اگه از نوزادیش اینجوری بوده متاسفانه هیچ فایده ای نداره دکترم بری چون دخترم از وقتی دنیا اومد خوابش افتضاحه دکترم چندتا بردمش نتیجه نداد ک نداد

من ار تو بدترم آیجی

سوال های مرتبط