۷ پاسخ

من بهش پامیشم غذامیدم ماغوت میدم اکثرا بعدبازمیخابه

احتمال زیاد رفلاکس داره ببرش دکتر حتما

دندون اسیاااااااب در کمین است

منم همینم از ۵ دیگه خوابم نبرده سرم درد گرفت اینقدر پاشدم و خوابیدم

عزیزم ب خاطرسنشونه تواین سن خیلی وابسته میشن ولی پسرمن ک اگه شب خیلی بیدارشه میگم آب میخوای سرتکون میده بهش آب میدم دیگه میخوابه

من دیشب اصلا نخوابیدم 😭😭😭 نمیدونم واقعا مشکلشون چیه.من همه چی تست کردم

شاید گشنشه همون موقع پاشو براش فرنی درست کن بهش بده شاید سیر بشه یا شاید تشنشه یکم تو شیشه بهش آب بده

سوال های مرتبط