از دیروز تو فکرت بودم و خیلی برات دعا کردم اما انگار خواست خدا چیز دیگه ای بود، ناراحت شدم واقعاً ، دلتو بسپار به حکمت خدا ، انشاءالله معجزه قشنگش رو میبینی🤲
حتماً واس آی وی اف تو مراکز دولتی اقدام کن ، هزینه اش واقعاً پایینه و اینکه خورد خورد خرج میشه اصلا به چشم نمیاد اینو منی میگم که دوسال بخاطر ترس از هزینه هاش وقت کشی کردم و وقتم فقط تلف شد و پیش متخصص های فلوشیپ ذخیره تخمدانم اومد پایین
دولتی خیلی پایین تر از خصوصیه
سلام عزیزم اگر مرکز دولتی انجام بدی هزینه انچنانی ندارد برو به امید خدا
برو از مراکز دولتی بپرس بیمه ها باهم فرق دارن
من پارسال پرسیدم گفت پانکچر ۲۲ انتقال ۱۵
بستگی به بدنت داره اگه کیست نداشته باشی و شوهرت مشکلی نداشته باشه دو سه ماهه انجام میشه
عزیزم ولی دولتی ها هزینش خیلی باز پایین تره.شما مشکلتون چیه؟
ماهم بخاطر هزینه زیاد قید ای وی اف و زدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.