تو این هفته تهوع طبیعیه؟غذا که میخورم تهوع میگیرم

۶ پاسخ

ارع منم بیشتر روزا حالت تهوع میگیرم خیلی بده

منم از دیشب اینطوری شدم خیلی حالم بد بود

بله چون رحم بزرگ شده و معده به شدت تحت فشاره پس تهو و ترش کردن و رفلاکس معده کاملا طبیعیه.
سعی کنین وعده های غذاییتون رو مقدارش رو کم کنید ولی تعدادش رو بیشتر.
همراه غذا زیاد اب نخورین.
غذاهای تند و ترش کمتر مصرف کنید.

آری ...

🤦🏻‍♀️وای تهوع استفراغ من‌ چند روز رفته بود
دوباره پر قدررررت اومده سراغم

آخ دقیقا منم نمی‌دونم چرا الان اینجوری شدم این حالت تهوعا از چیه

سوال های مرتبط

مامان نینی🥹🎀 مامان نینی🥹🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان دیانا🩷رادین🩵 مامان دیانا🩷رادین🩵 ۸ ماهگی
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی