۷ پاسخ

بهترين كاريه كه در حق خودت ميكني من ده سال پيش رفتم خيلي راضيم الان سالي يه بار شارژ ميرم

عالیه من که راضی م

منم از 9سال پیش رفتم و عالی بود .کلا مو ندارم دیگه
فقط سالی یه بار شارژ میرم .
با دستگاه الکس کندلا رفتم من

تنها کاری ک میکنی رو دستگاهی ک انتخاب میکنی دقت زیادی کن

قبلش حموم و شیو هست اگه درد داشتی میتونی کرم لیدوکائین بزنی.
بعدش هم تا یه روز حموم نمیری سعی کن شرت نپوشی تا اون ناحیه زیاد مرطوب نباشه
بعدش هم کرم زنیک بزن

عالیه حتما برو

من رفتم همش برگشت

سوال های مرتبط