۴ پاسخ

هیچی مث داروی مسکن دردش اروم نمیکنه

پیازچه بذار یخچال خنک شه بده دستش خیلی خوبه
گاز استریل رو با آب جوشیده خیس کن بعد بذار فریزر یخ بزنه
هم یخ داره خوشش میاد هم دردشو بی حس میکنه

عزیزم بهش پاراکید بده مسکن عقلا چندساعت دردش کم میشه

فک کنم توش بیسکوییت مادر بریزی همون طعمو بده

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی