هیچی مث داروی مسکن دردش اروم نمیکنه
پیازچه بذار یخچال خنک شه بده دستش خیلی خوبه
گاز استریل رو با آب جوشیده خیس کن بعد بذار فریزر یخ بزنه
هم یخ داره خوشش میاد هم دردشو بی حس میکنه
عزیزم بهش پاراکید بده مسکن عقلا چندساعت دردش کم میشه
فک کنم توش بیسکوییت مادر بریزی همون طعمو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.