۵ پاسخ

مامان سهند و الوند تو روز چ بازی های باهاشون میکنی؟
کنه الان دو هفته هست به شدت بی اعصاب شدم و باهاشون بازی نمیکنم فقط بعد از ظهرها هر روز میرم ۲ ساعت بیرون و اونجا بازی میکنند
ولی بعدش به معنای واقعی له میشم چون یکیشون هنوز کاملا راه نیوفتاده و میشینه سنگ میخوره

من دوتابچه دارم یکی ۳سال واون یکی ۵ماه یعنی ب معنای واقعی سرویس شدم پسربزرگمم خیلی نق نقدولجبازه داعم گریه میکنه هرچیم بخاد هرچقدرقیمتش باشه براش میخرم بازم گریه زیادمیکنه

سلام
خداقوت به شما⚘️

🙏🙏✋✋

سلام حاضر🫡

سوال های مرتبط

مامان اسراو آیسا مامان اسراو آیسا هفته بیست‌وچهارم بارداری