خانمای کرمانی کسایی زایمان کردین دکترتون کی بوده راضی بودین

۳ پاسخ

دکتر فاطمه مهدوی

دکتر لیدا سعید خیلی خوب بود راضی بودم

زایمان نکردم ولی دکترم ابراهیمی هسته خیلیم راضیم ازش دکتر مهربونی هسته

سوال های مرتبط