چند روز از اقدامت گذشته عزیزم؟؟؟
اره من دقیقا علائم پریودی با نوک سینه هام خیلی حساس تر از ماههای قبل بود به علاوه معده دردی که هنوز ولم نکرد با تلخی دهن
انشالله بارداری
تو اقدام این علاعم عادیه مخصوصا نفخ شکم
انشاالله بارداری من با این علائم باردار بودم
بزار ۳روز تاخیر داشته باشی بعد بیبی بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.