۶ پاسخ

چند روز از اقدامت گذشته عزیزم؟؟؟

اره من دقیقا علائم پریودی با نوک سینه هام خیلی حساس تر از ماههای قبل بود به علاوه معده دردی که هنوز ولم نکرد با تلخی دهن

انشالله بارداری

تو اقدام این علاعم عادیه مخصوصا نفخ شکم

انشاالله بارداری من با این علائم باردار بودم

بزار ۳روز تاخیر داشته باشی بعد بیبی بزن

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا🫀🌺 مامان هدیه زهرا🫀🌺 روزهای ابتدایی تولد