منم ۴/۵عدد Tsh/یه روز در میون لووتیروکسین میخوردم تولارداری الانم که اقدامم دکتر گفته بخور
باردارین؟ تو بارداری TSH باید زیر ۲/۵ باشه و احتمالا بهتون لووتیروکسین میدن
ولی اگه همینطوری آزمایش دادین و علامت ندارین فقط باید هر ۲,۳ ماه آزمایشتون و تکرار. کنین ببینین چطور میشه
عزیزم ببین مال منم عین مال تو بود دکتر زنان بهم قرص داد منم خوردم باور گن بعد یکماه تیروییدم اونقد پرکار شده بود داشتم خفه میشدم تپش قلب گرفته بودم..برو دکتر غدد اون دارو بده...من رفتم دکتر غدد دارو رو قطع کرو..گفت بخاطز ناراحتی تیروییدت کم کار،شده...آخه هم بچم سقط شده بودهمم عمل رفته بودم.....فقط قرص هم بده باید خیلی کم بخوری
دکتر غدد برین.
اونقدری بالا نیست که نگران بشی.
ولی چک کن
شاید لازم باشه تکرار کنی مثلا...
تیروئیدت کم کاره باید قرص بخوری
منم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.