تولد این سنی بچه ها نیازی به پول نداره.. حتی یه کیک یزدی بگیری روش یه شمع بذاری بعد ببری پارک کلی بازی کنه بهش خوش میگذره
سه هفت موند تولد پسرم
همه همینیم
عزیزم اشکالی نداره هروقت پول اومد دستت براش کیک بگیر امروز حله حوله بگیر بستنی بگیرجگرش خنک بشه
تولد گل پسرت مبارک 😘خدا حفظش کنه،😍
براش کیک درست کن یا یه کیک کوچولو بخر
پسر من عاشق اهنگ تولدت مبارکه شما هم براش بزار انشاالله که خوشش میاد
عزیزم تولدش هزهران بار مبارک باش خودت براش ی کیک بپز
مبارک باشه ارزومیکنم آینده ای درخشان پراز ثروت و سلامتی داشته باشه
مبارک باشه ❤️
ساده بگیر هر چه ساده تر بهتر🌹
عزبزم تولدش مبارک الان وضعیت همه اینجوریه
پول مهم نیس مهم اینه که خوشحالش کنی با هرچی که دوست داره پارک آب بازی خوراکی
یک عکس خوشگلم بگبرین یادگاری ❤️
من همین الان از بی پولی داذم گریه میکنم
تولدش مبارک جیگرم
عزیزم زندگی رو سخت نگیر
خیلیا اینطورن
یدونه شمع بزار رو کیک یزدی و بگو فوتش کنه
بخدا ک کلی خوشحال میشه بچه
توی این سن با هرچیزی خوشحال میشن حتی تولدی نباشه
با یه بادکنک با یه کاپ کیک هرچی بهش خوش بگذرون جوری که ازته دل بخنده این براش قشنگ ترازهرتولد لوکسی هست
خودت ی کیک بپز با چیزایی ک داری خونه رو تزئین کن ببرش پارک کلی آهنگ بزار برقصین ،خیلی خوشمیگذره بهش،تولدش مبارک ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.