۶ پاسخ

سلام مامان نامی عزیز....مدتها بود هییییچ پیامی ازتون برا من بالا نمیامد.....خداروشکر ک الان هستین و حالتون خوبه💚

من چالش‌های تو رو ک میخونم مو ب تنم سیخ میشه ، کی در خونه ی منو میزنه😂😂😂😂😂
ناگفته نماند ک یه وقتایی همکاری نداره ولی خب عوض میشه

وای فاطمه جون منم از شنبه به این درد دچار شدم🤣
آرتین انگار یکی دیگه شده
نمیزاره پوشک حتی عوض کنم پا میشه فرار میکنه تو اتاق لباس هم که اصن نمیزاره بهش دست بزنم
خیلی یهو تغییر رفتار داده

وااای واقعا سخت‌ترین کار بازی کردنه🥴
من اصلا حوصله‌م نمیکشه
کتاب میخونم ولی بازی اصلا نمیتونم
یا شوهرم باید بازی کنه که هیچ وقت نیست یا مامان و بابا و خواهرم

ما از صب کلی زندگی میکنیم میبینیم هنوز ساعت نهه🥲😅

وای دقیقا انگار دختر منه بخدا اونروز یه دورس با شلوار روشم یه شلوارم پوشیده یه رکابیم روش مخاس بره بیرون

سوال های مرتبط

مامان 🩷selva🩷 مامان 🩷selva🩷 ۲ سالگی
سلام مامانا! خواستم تجربه‌ی امروز واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رو بگم که اگه شما هم درگیر این مرحله هستید، خیالتون راحت بشه.

دیروز ساعت ۱۱ واکسنش رو زدیم. من قبلش بهش آب قند و یه صبحونه مفصل دادم.

. وای که چقدر سبک بود! نه تب کرد، نه حتی یکم درد داشت که پاشو بگیره!

ترفندش راه رفتن زیاد بود!

همون ساعت ۵ عصر، باهاش رفتم یه پیاده‌روی طولانی بیرون. شب هم همینطور مدام بلندش می‌کردم که راه بره. نتیجه‌اش این بود که پاش اصلاً خشک نشد و لنگ نزد. کاملاً عادی بود.

حتی بی قراری وگریه هم خداروشکر نداشته فقط دست بزنم به پاش یکم دردش میگیره دراز میکشه وقتی حس کنم یکم پاش خشک شده فورا بلندش میکنم میبرم بیرون قدم بزنه چون تو خونه خیلی براش جالب نیست قدم بزنه مدام ولی بیرون همش درحال بدو بدوعه.

قبلش ازش ی غول ساختم خیلی نگران بودم ولی خداروشکر به خوبی گذشت الانم یکم ورم داره ولی درد نداره اصلا

وبنظرم اگ بتونین تا میتونن پیاده روی کنن براهمه به همین خوبی میگذره

انشاالله که مفید باشه براتون وواکسن کوچولوهای شمام به همین خوبی بگذره✨🌺🤩