۶ پاسخ

نه خیلی راحته فقط مواظبشباش

نه اصلا خیلی سبکه

بله بزار...چون خیلی ازمادرارتو گهواره بعد چن روز از واکسن گفتن ک جاش سفت یا قرمز شده...بزار هز چن ساعتی روز اول سرد روز دوم سرد...من روز اول هر۶ساعتم استامینوفن هم دادم ک درد نداشته باشه البته تب نداره..ولی بعد دوهفته سرماخوردگی خفیف مث ابریزش میگیرن..

نه من نذاشتم

ب من گفتن فق پا کمپرس سرد بزارم روز اول ولی دست هیچی نمیخاد

نه من حتی استامنیفون هم ندادم خداروشکرخیلی سبکه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱ سالگی
مامان حامی🫐 مامان حامی🫐 ۱۶ ماهگی