نه خیلی راحته فقط مواظبشباش
نه اصلا خیلی سبکه
بله بزار...چون خیلی ازمادرارتو گهواره بعد چن روز از واکسن گفتن ک جاش سفت یا قرمز شده...بزار هز چن ساعتی روز اول سرد روز دوم سرد...من روز اول هر۶ساعتم استامینوفن هم دادم ک درد نداشته باشه البته تب نداره..ولی بعد دوهفته سرماخوردگی خفیف مث ابریزش میگیرن..
نه من نذاشتم
ب من گفتن فق پا کمپرس سرد بزارم روز اول ولی دست هیچی نمیخاد
نه من حتی استامنیفون هم ندادم خداروشکرخیلی سبکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.