واسه امپول هپارین باید هواشو بگیرم؟
قبلا انوکسا میزدم نباید میگرفتم

۱ پاسخ

هپارین رو خودت سرنگ پر میکنی باید بگیری
انوکسا سرنگ اماده هس
تازه من هوای همونم میگیرم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد