۴ پاسخ

من فقط امپول پروژسترون داده ۳ روزی یدونه
هپارین یا انوکسا برای چیه؟

من هفته ای یدونه میزنم ولی اسمشو نمیدونم

من نداده دکتر

آره من میزنم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری