نباید بگیری
تااخر بارداری باید بزنی
من دیروز رفتم گیرم نیومد
من میگیرم
یبارگرفتیم به بعدش ونه زرتی میزنن😂
من میگیرم
نه عزیزم
نباید بگیری هواشو خودش اماده تزریقه بختطر اینکه حتی یذره دارو هم هدر نره هوا داره داخلش
اونامعمولاسرنگ آماده هستن که هواگیری شده هستن
نه اماده شدست خودش
نه عزیز نمیگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.