سلام مامانایی که امپول انوکسا میزنین هواشو میگیرین یا نه؟

۱۰ پاسخ

نباید بگیری

تااخر بارداری باید بزنی
من دیروز رفتم گیرم نیومد

من میگیرم

یبارگرفتیم به بعدش ونه زرتی میزنن😂

من میگیرم

نه عزیزم

نباید بگیری هواشو خودش اماده تزریقه بختطر اینکه حتی یذره دارو هم هدر نره هوا داره داخلش

اونامعمولاسرنگ آماده هستن که هواگیری شده هستن

نه اماده شدست خودش

نه عزیز نمیگیری

سوال های مرتبط