۴ پاسخ

من تو یماه ۵کیلو کم کردم
همچی میخوردم بجز شرینجات و نوشابه وفست فودی البته اگ هوس میکردم میخوردم خیلی کمممم
همه نوع غذا میخوردم فقط ب اندازه مثلن قبلن ۱۵ قاشق میخوردم کمش کردم تا ۶ قاشق کم کم عادت کردم بهش ولی اب زیاد میخوردم قبل نهار و شام اب میخوردم هروقت زیاد هوس گشنگی میکردم اب میخوردم
پیاده روی هم داشتم فقط باید غذاتو کم کنی
ان شا الله ک ب او نتیجه ک میخوای برسی

عزیزم اینهمه وزن کم کردن تو دوماه که آسیب ولی خوب
اگر هروز نیم ساعت دوچرخه یا یک ساعت هوازی کار کنی
قند کامل حذف کنی
کربوهیدرات کم کنی هفته ای یکی دوبار
غذاها مرغ و ماهی و گوشت کباب و آب‌پز با سبزیجات زیاد و گاهی حبوبات کنارش باشه
میان وعده میوه‌هایی مثل هنداونه یا طالبی گاهی آجیل
انوقت ماهی 3 الی 4 کیلو کم میکنی

ب من بگو چجوری تو ۲ ماه فقط ۵ کیلو اصافه کنم . لامصب اصلا تکون نمیخورهههه
من تو وزن کم کردن خیلی استعداد دارم ولی مگه دیگه بالا میرههعه

رژیم و ورزش
حذف قندمصنوعی
حذف نون وبرنج

سوال های مرتبط