عزیزم فقط باید اصولی کم کنی من تو ۶ماه ۱۴کیلو کم کردم زیر نظر دکتر.باید طبق بدنت دکتر برنامه بده.من پیش ماما رفتم بهم برنامه داد۱۲ساعتم فست هستم
من. خودم توی یه ماه خورده ای ۱۵کیلو کم کردم. فقد نمیخوردم. صبحانه. نها. نمیخوردم فقد آب یا میوه. کمی اگرم. غذا میخوردمدفقد چند قاشق یه جوری شده بودم ک دیگه خودمم دلم نمسخاست خذا بخورم.
من که قبلا ۶۷کیلو بودم الان ۵۷کیلو هستم
باتوجه به سن و قدت bmi بدنت چاق محسوب میشه
الان باید بین 57 تا 65 کیلو باشی
باید سه برابر این پنج کیلویی که میگیو کم کنی
خوشبخالت تپلی
روزه بگیر ، یجور رژیم فستینگه قشنگ لاغر میشی
هدفت چیه مراسم دارید؟
اره خیلی چاق شدی ۷۸ خیلیه برا قدت
۶ کیلو که چیزی نیست ، راحت میتونی کم کنی
کم بخور
من تو دوماه کمتر ده کیلو کم کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.