نه بابا کجا کمه چرت گفتن برا خوشان
وزن بچت خوبه برا من ۱۸۰۰ ۳۴ هفته😔
خودمو کشتم از پروتئین خوردنو لیدی میل و هر چی ک بگی
من یادمه سر دختر بزرگم ۳۰ هفته ک رفتم گفتن وزنش کمه و بهم لیدی میل دادن خدا رو شکر اوکی شده بود
حالا خوبه باباً جان سلامت باشه حالا ١٠٠ گرمم اينور اونور
بعدشم اگر طبيعي بخواي به دنيا بياري بهتر وزنش كم باشه
بستني و دلستر هم زياد نخور قندت ميزنه بالا رو بچه اثر ميذاره
بادوم و عدسي و نخود پخته و كباب و جوجه و ماهي بخور تخم مرغ آب پز ، بادوم و گردو
من پسرم تو34هفته باوزن2200بدنیا اومد
یه هفته هم رفت دستگاه ولی بعد از اینکه مرخص شد به حدی تپل شد که هنوز که هنوزه هیچ بچه ای به تپلی پسرم ندیدم فقطم شیر خودمو میخورد
سخت نگیر بابا،بچه من ۳۸ هفته تمام با دو و پونصد و پنجاه دنیا اومد،نه دستگاه رفت نه چیزی،اینقدم زود تپل شد،منو همسرم هم قد متوسطی داریم
خودتو و شوهرت هیکل و قدتون چه جوریه؟ اگر ریز باشین بچه هم به شما میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.