وای دختر منو ببینی تو مهمونی خیابون تو ماشین تو ترافیک بیمارستان جیغ گریه همه نگاهمون میکنن من بیخیال شدم مثل مامانای قدیم ک کارشونو میکردن انگار نمیشنون اونجوری برخورد میکنم ول کردمش قبلا حساس بودم بکوب بغل و نازشو بکش الان بهتر شده بیخیالش میشم محلش نمیکنم
ولی بعضی ازمامانا بچه هاشونو میبرن قرصم میدن
ادعای روشنفکریشونم میشه
یسری واقعا مشکل دارن خدایی بعضی از این مادرا آدم از حرفاشون میمونه.....
والا ببین دختر منم تازگیا لجباز شده
خیلی خیلی
ولی خب اینجا میبینم خیلی ها نوشتن
پس اقتضای سنشون
حتی پارک میبرم با بچه ها بازی نمیکنه
همش یچیز میخواد پیدا کنه ناراحته
قرص تو این سن؟؟؟
چرا بچه ای که با حرف میتونیم آرومش کنیم بهش قرص بدیم
پیش مشاور میتونی ببریش که آروم باهاش حرف بزنه ولی قرص دیگه چیه 🤦
ببین با ادم لجبار نباید یکی به دو کنی . نباید دستوری باهاش حرف بزنی. چاره ش همینه. من با این روش لجبازیشو کم میکنم.
مثلا میگم اراد میخواییم بریم بیرون ،تو لباس این رنگو دوست داری یا این رنگ .
حق انتخاب بهش بده. توی هر چیزی . اینجوری لجبازیش کم میشه .
منم دیدم یک نفر برده بود دکتر میگفت قرص داده خیلی اروم تر شده. ولی بچه ها تو این سن اکثرا این اخلاق ها را دارن به مروز زمان خوب میشن
نمیدونم چرا بعضیا میخوان فقط استرس الکی وارد کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.