۴ پاسخ

ن اصلا ندوشن خودش ب مرور زمان خشک میشه فقط چند روز ورم می‌کنه درد داری طبیعی هست اکه بدوشید باز شیر تولید میشه

باید شب سوم توی خواب عمیق شیر بدی بهش ک هرچی توسینه ات هست بخوره دیگ خشک میشه بچه ام دلش آروم میگیره دیگ این تحربه ی مامان و خواهرمه من خودم شیرخشک دادم ... اگ هی بدوشی بریزی دور خشک نمیشه ک شیرت

عزیزم من هرچی زدم جواب نداد
آمدم سرسینه خیس میکنم پودر سیر میزنم هرگاه که بهانه میگیره میاد سمتش میبینه بهش چی چسبیده بو بد میداد نمیخوره
البته چند بار میاد سراغش همینجور میکنم می‌ره
بهانه آره دیشب تا دیر موقع بیدار بود

شما.چطور از شیر بردیش بهونه که بیاره چی میگه بش چی زدی رو سینت

سوال های مرتبط