کسی اینجا مشکل يبوست نوزاد 2 ماهه داره ؟!

۴ پاسخ

اکثر نوزادا دارن شیاف گلیسرین مخصوص نوزاد نصف کن براش بذار

مث پسر من☹️☹️☹️☹️

من یک ماهگی بچم اینجوری بود

دختر من همین ک وارد ۳ ماهگی شد یبوست شد هر ۴ ، ۵ روز یبار مدفوع میکرد از وقتی واکسن ۴ ماهگیش و زدم درست شد الان روزی یکی دوبار مدفوع میکنه

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱ ماهگی
مامان گیسو و آی سو💕 مامان گیسو و آی سو💕 ۹ ماهگی
مامان پشمک💙👶🩵 مامان پشمک💙👶🩵 ۱۴ ماهگی