خانماپسرم ده ماهشه قدش ۷۱ خوبه بنظرتون
؟

۳ پاسخ

اگه رو نموداره خوبه نگران نباش

دنیا میومد چند بود از روی نمودار کارت واکسن بررسی کن

کمه ولی باید رو نمودار خودش باشه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی