۸ پاسخ

احتمالا کمبود اکسیژن.

طبیعیست
اکسیژن هم چک کن

من وقتی زایمان کردم پرستار گفت اگه جایی اش کبود کرد مراجعه کنید به بیمارستان تا علائم ا ش چک بشه

مربوط به خون‌رسانی به قلب و اکسیژن خون هست معمولا

طبیعی هست چند روز که گذشت درست میشه عزیزم

پسرمنم اوایل تولدش همینطوربود

معمولا طبیعیه. اکثرا تیره هست.
ولی اکسیژن خونش چک کن.ببین سردش نباشه

یا تو شکمت پی پی کرده
یا اکسیژن خونش کمه دگ
به دکتر بگو

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی